• Prezentare
  • Specializari
    • Planuri de invatamant
  • Admitere
    • Admitere Iulie 2018
  • Cursuri
    • Cursuri Anul I
    • Cursuri Anul al II-lea
    • Cursuri Anul al III-lea
  • Licență
    • Licență 2019
    • Licență Iunie 2018
  • Echipa IFR
  • Contact
  • Linkuri

Agenţii de relatii publice

Obiective

  • Să prezinte studenţilor aspectele semnificative de management al firmelor de RP, activităţile derulate şi cerinţele impuse pentru
  • Să familiarizeze studenţii cu lucrul într-o agenţie de profil, produsele realizate, lucrul cu clientul

Continut

  1. Locul si rolul Agentiilor de presa. Relatia cu Dep. de RP si alte firme. Istorie, evoluţie, similitudini şi diferenţe, Funcţionarea unei Agenţii de RP. Organizare, misiuni, tipologii
  2. Firma de RP. Produse şi servicii furnizate, Acte juridice/contabile uzuale in activitatea de agentie (contracte comerciale, contracte de sponsorizare si mecenat, legislatia publicitatii), Relaţia cu clientul. Client Service şi Account Management. Activitatea în Depart. Client Service, Relaţia cu clientul. Participarea la Pitch-uri şi licitaţii
  3. Redactarea documentatiei, a ofertelor tehnice si financiare (I), Redactarea documentatiei, a ofertelor tehnice si financiare (II), Realizarea unui draft. Brieful de agenţie, Tehnici de prezentare şi de negociere cu clientii. Realizarea ofertei.

Bibliografie

Bland, Michael, &, 1998, Effective media relations. How to get results, Kogan Page, London

Bowdin, Glen, Allen, Johnny, O’Toole, William, Harris, Rob, McDonnell, Ian – Events Management, Second Edition, Elsevier Ltd., Great Britain, 2006;

Coman, Cristina, 2000, RelaŃiile cu Mass-media, Ed. Polirom, Iaşi

Coman, Cristina, 2001, RelaŃii Publice, principii şi strategii, Ed. Polirom, Iaşi

Dagenais, Bernard, 2002, Profesia de relaŃionist, Ed. Polirom, Iaşi

Dagenais, Bernard, 2004, Campania de Relatii Publice, Ed Polirom, Iasi

David, George, 2002, RelaŃii Publice, o garanŃie a succesului, Ed. Oscar Print, Bucureşti

Dozier,   David   M.,   1995,   Manager’s   Guide   To   Excellence   in   PR   and Communication Management, Hillsdale, New Jersey

Green, Andy, 2007, Creativity in Public Relations, Ed. Kogan Page, London and Philadelphia;

Iacob,   Dumitru,   2003,   RelaŃiile   Publice.   EficienŃă   şi   comunicare,   Ed. Comunicare.ro, Bucureşti

Johns, Gary, 1998, Comportament organizaŃional, Ed. Economică, Bucureşti Kotler, Philip & Keller, Kevin Lane, 2008, Managementul marketingului, Bucureşti, Ed.Teora

Marconi, Joe –  Ghid practic de relaţii publice, Editura Polirom, Iaşi, 2007;

Newsom, Doug, &, 2004, Totul despre relaŃiile publice, Ed. Polirom, Iaşi Newsom, Doug, Carrell, Bob, 2004, Redactarea materialelor de relaŃii publice, Ed. Polirom, Iaşi

Rogojinaru, Adela, 2005, Relaţii Publice. Fundamente interdisciplinare, Bucureşti, Ed. Tritonic,.

Stefan  Pruteanu,  Corneliu  Munteanu,  2000,  InteligenŃa  marketing  plus,  Ed. Polirom, Iaşi

Theaker, Alison – The Public Relations Handbook, Second Edition, Routledge Tazlor & Francis Group, London and New York, 2004.

Vegheş, Ruff Iulian; Grigore, Bogdan, 2003, RelaŃiile publice şi publicitatea online, Ed. Polirom, Bucureşti

White Jon, Mazur Laura, 1995, Strategic Communications Management, Making Public Relations Work, Addison-Wesley Publishing Company, Harlow, Great Britain.

Wilcox, Dennis L, Cameron, Glen T, Ault, Phillip H. Agee, Warren K. 2009, Relaţii publice. Strategii şi tactici, Ed Curtea veche, Bucuresti

Profesor

Conf. univ. dr. Radu Bîlbîie – Curriculum Vitae

Cereri tip

Cauta in site

"Dacă ar fi un sfat pe care l-aş da viitorilor candidaţi, atunci nu le-aş spune decât să ştie că, dacă pasiunea lor este Comunicarea, atunci la Facultatea de Litere, Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, vor găsi cu siguranţă profesionalism, deschidere şi calitate a cursurilor.” (Alexandra Sasu – Marturii ale studentilor)
"Majoritatea profesorilor ce predau aici nu sunt doar „oameni de litere”, ci sunt profesionişti dacă nu chiar în relaţii publice, cu siguranţă în domenii conexe, precum mass-media, publicitate etc., astfel că perspectiva pe care o oferă studenţilor este dublă: atât teoretică, cât şi practică."
(Andreea Dobre - Gandurile unei foste studente)

Marturii Studenti CRP

  • Alexandra Sasu – Testimonial – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – Frecventa Redusa
  • Gandurile unei foste studente – Andreea Dobre

Logare in E-Campus Litere

Utilizator

Parolã

Articole recomandate


Net Neutrality or Internet Freedom? How the Repeal of Net Neutrality May Affect PR

How to Maximize the Value of Forward-Looking PR Measurement

Institute for Public Relations Logo

Social Media and Fake News: Understanding News Media Professionals Perspective

2018 CASE STUDY COMPETITION

Global Communications Survey 2018

Ready for big data in communications?

Copyright © 2019 Litere ID IFR - Facultatea de Litere - Universitatea din Bucuresti