• Despre
  • Evenimente
  • Specializari
    • Planuri de invatamant
  • Admitere
    • Admitere septembrie 2019
    • Admitere iulie 2019
    • Admitere Iulie 2018
    • Masterat
  • Cursuri
  • Licență
    • Licență 2019
    • Licență Iunie 2018
  • Contact
  • Linkuri

Oana Boca – Despre marketingul cultural și instrumente New Media

Sâmbătă, 6 aprilie, ora 14:00, Laborator CRP, etajul I (Anul I – Introducere in New Media)

Seria ”Întâlniri cu PRacticieni”

Pentru că dorim să aducem în fața studenților noștri pe cei mai buni practicieni ai Relațiilor Publice din România, vom avea ca invitată special, în cadrul Cursului Introducere în New Media, anul I, pe managerul cultural Oana Boca Stănescu. Vă va vorbi despre folosirea instrumentelor New Media în activitatea de marketing cultural în România.

Oana Boca Stănescu

https://www.headsome.ro/

Manager cultural, consultant în comunicare, fondatoarea Headsome Communication.

Fost director de imagine al Editurii Polirom (2003-2012), cu o experienţă de 15 ani în comunicare editorială şi promovare de carte, dintre care 10, în management. De-a lungul timpului, a coordonat peste 100 de campanii de comunicare și a participat cu lucrări la peste zece conferințe internaționale de profil. Dincolo de proiectele Headsome, începînd din 2014, gestionează, din pasiune, campania de comunicare a Festivalului Internațional de Muzică Clasică „Clara Haskil”.

Absolventă a Departamentului de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Facultății de Litere a Universității „Al.I. Cuza”, Iași (secția Germanistică) și a unui master în Integrare Europeană, Oana Boca este în prezent doctorandă în Ştiinţele Comunicării a Universității din București, cu o cercetare dedicată „Literaturii 2.0”, și cadrul didactic asociat al aceleiași universități, la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Masteratul pentru Traducerea Texului Literar.

Silver Award for Excellence în cadrul PR Award România pentru Campania „Întrebă-mă despre FIRMIN” (2009), membră a Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice.

 

Facebook
Facebook
fb-share-icon

Acces Campus Virtual

Taxe

Cereri tip

Cauta in site

"Dacă ar fi un sfat pe care l-aş da viitorilor candidaţi, atunci nu le-aş spune decât să ştie că, dacă pasiunea lor este Comunicarea, atunci la Facultatea de Litere, Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, vor găsi cu siguranţă profesionalism, deschidere şi calitate a cursurilor.” (Alexandra Sasu – Marturii ale studentilor)
"Majoritatea profesorilor ce predau aici nu sunt doar „oameni de litere”, ci sunt profesionişti dacă nu chiar în relaţii publice, cu siguranţă în domenii conexe, precum mass-media, publicitate etc., astfel că perspectiva pe care o oferă studenţilor este dublă: atât teoretică, cât şi practică."
(Andreea Dobre - Gandurile unei foste studente)

Marturii Studenti CRP

  • Alexandra Sasu – Testimonial – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – Frecventa Redusa
  • Gandurile unei foste studente – Andreea Dobre

Articole recomandate

Returning to work in the future of work
Student resistance movements in higher education
Acute Stress Reduces the Social Amplification of Risk Perception

Institute for Public Relations Logo

Echipa IFR

Copyright © 2021 Litere ID IFR - Facultatea de Litere - Universitatea din Bucuresti

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.