Sâmbătă, 6 aprilie, ora 14:00, Laborator CRP, etajul I (Anul I – Introducere in New Media)
Seria ”Întâlniri cu PRacticieni”
Pentru că dorim să aducem în fața studenților noștri pe cei mai buni practicieni ai Relațiilor Publice din România, vom avea ca invitată special, în cadrul Cursului Introducere în New Media, anul I, pe managerul cultural Oana Boca Stănescu. Vă va vorbi despre folosirea instrumentelor New Media în activitatea de marketing cultural în România.
Oana Boca Stănescu
Manager cultural, consultant în comunicare, fondatoarea Headsome Communication.
Fost director de imagine al Editurii Polirom (2003-2012), cu o experienţă de 15 ani în comunicare editorială şi promovare de carte, dintre care 10, în management. De-a lungul timpului, a coordonat peste 100 de campanii de comunicare și a participat cu lucrări la peste zece conferințe internaționale de profil. Dincolo de proiectele Headsome, începînd din 2014, gestionează, din pasiune, campania de comunicare a Festivalului Internațional de Muzică Clasică „Clara Haskil”.
Absolventă a Departamentului de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Facultății de Litere a Universității „Al.I. Cuza”, Iași (secția Germanistică) și a unui master în Integrare Europeană, Oana Boca este în prezent doctorandă în Ştiinţele Comunicării a Universității din București, cu o cercetare dedicată „Literaturii 2.0”, și cadrul didactic asociat al aceleiași universități, la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Masteratul pentru Traducerea Texului Literar.
Silver Award for Excellence în cadrul PR Award România pentru Campania „Întrebă-mă despre FIRMIN” (2009), membră a Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice.