• Prezentare
  • Specializari
    • Planuri de invatamant
  • Admitere
    • Admitere septembrie 2015
  • Cursuri
    • Cursuri Anul I
    • Cursuri Anul al II-lea
    • Cursuri Anul al III-lea
  • Licenta
  • Echipa IFR
  • Contact
  • Linkuri

Relaţii publice: metode şi strategii

Obiective

Obiectiv general:

Identificarea şi asimilarea diferitelor abordări conceptuale, strategice și metodologice şi a teoriilor care definesc evoluţia relaţiilor publice ca disciplină specifică a științelor comunicării.

Obiective specifice:

– Cunoașterea principiilor de bază ale profesiei de relaționist și diferențele față de profesia de jurnalist.

– Înțelegerea planului campaniei de relații publice și aprofundarea etapelor campaniei de relații publice

– Stabilirea reperelor teoretice şi conceptuale ce caracterizează orientările actuale în organizaţiile de relaţii publice;

– Elaborarea schematică a politicilor, strategiilor şi programelor de relaţii publice;

– Înţelegerea şi aprofundarea abordării psiho-sociologice şi comunicaţionale asupra organizaţiilor de relaţii publice: studiul interacţiunilor, al motivaţiilor, al reprezentărilor sociale, al fluxului comunicaţional, al diferitelor tipuri de public vizate;

Continut

Relaţiile publice – abordare teoretică. Definiţii, concepte, principii şi valori

Organizaţia de relaţii publice: definire, tipologii, exemplificări. Elemente de psiho-sociologie organizaţională; Identitate vizuală, branding și rebranding; Public, publicuri şi opinie publică

Abordarea strategică în relațiile publice

Campania de relații publice: metode și strategii; Elaborarea planului de comunicare strategică: definirea problematicii, analiza situaţiei, stabilirea obiectivelor; etape şi evoluţie; Trei termeni: Idee – concept – strategie, un scop: succesul campaniei

Metode de evaluare în relațiile publice

Profesia de relaţionist: aspecte identitare

Bibliografie

Dagenais, Bernard, 2002, Profesia de relationist, Iasi: Ed. Polirom, Colectia Collegium.

Dagenais, Bernard, 2003, Campania de relatii publice, Iasi: Ed. Polirom, Colectia Collegium.

Marconi, Joe, 2007, Ghid practic de relatii publice, Iasi: Ed. Polirom, Colectia Collegium.

OLIVER, Sandra, 2009, Strategii de relații publice, Iași: Ed. Polirom, Colecția Collegium.

ROGOJINARU, Adela, 2005, Relațiile publice: fundamente interdisciplinare, București: Ed. Tritonic, Colecția Comunicare – Media.

Profesor

Prof. univ. dr. hab. Valentina PRICOPIE – Curriculum Vitae

Cereri tip

Cauta in site

Logare in E-Campus Litere

Utilizator

Parolã

Marturii Studenti CRP

  • Alexandra Sasu – Testimonial – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – Frecventa Redusa
  • Gandurile unei foste studente – Andreea Dobre

Articole recomandate


Net Neutrality or Internet Freedom? How the Repeal of Net Neutrality May Affect PR

How to Maximize the Value of Forward-Looking PR Measurement

Institute for Public Relations Logo

Social Media and Fake News: Understanding News Media Professionals Perspective

2018 CASE STUDY COMPETITION

Global Communications Survey 2018

Ready for big data in communications?

Copyright © 2018 Litere ID IFR - Facultatea de Litere - Universitatea din Bucuresti